gör det här testet annars får du otur på sommarlovet!

Du är kär just nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - jag tror det.
Någon har sårat dig så du börjat gråta - ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - kommer inte på något nu.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - samma där.
Jag har smygit ut utan lov - nej, jag får lov alltid.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - nej?
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja.
Jag har struntat i ett prov - halvt.

DÅLIGA TIDER
Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - jo
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - aldrig en HEL dag, jag blir hungrig ju :O.
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - aldrig varit på någon.
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej.
Någon nära till mig har begått självmord - nej.

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - kan ha hänt.
Jag har sett en fallande stjärna - ja.
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - ja, och i karros.
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - nej, vi har ingen.
Jag har sparkat en kille mellan benen - fråga sebbe.
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej.
Jag har lekt sanning eller konsekvens - ja.
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme - ja.
Jag har medverkat i en teater - teater? nä. Sketch, ja.
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja.


Jag har fångat en snöflinga med tungan - ja.
Jag har suttit på ett tak på natten - vet inte.
Jag har aprillat någon - Absolut.
Jag har åkt taxi - ja.
Jag har ätit sushi - nej.
Jag har åkt snowboard - ja.

och så kan det gå när jag har tråkigt och inte vill riskera mitt sommarlov.


Kommentarer
Postat av: L

haha, jag är nog inte heller så jävla bra på å svara i tid jaa, som du märker:)

haha jag bara jobbar hela tiden jue=)

najs bajs!

nu ska ja forsätta att jobba;) haha PUSS

2009-04-16 @ 11:11:19
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: Emil

"Jag har sparkat en kille mellan benen - fråga sebbe." HAHA

2009-04-27 @ 23:22:14
URL: http://mastemanskrivanathar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0