hIIck

Fy så hemskt det är att ha hicka!? Varför finns det ens? Jag har det hela tiden och det är irriterande och ibland får man sån JÄTTEGIGANTISK hicka och bara hickar upp hela halsen och låter som Långben när han skrattar. Asså typ man pratar och rätt som det bara IAAHCH mitt i alltihopa. Det är bara kul när han gör så, inte jag. Eller alla skrattar åt det men det är inte roligt för mig i alla fall. 
   Ikväll packade vi flugpennor i Knäred, ni som använder dem gör det med andakt vi har kämpat tack på förhand. ,) Vi fick päron splitt och skrattade ordentligt mycket när vi satt och åt mackor. Gråhårig, hur kunde vi få det till kvällens roligaste skämt? Gråhårig!? Men vi är bra! (Y)

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha nej det förstår inte riktigt jag heller, det blir väl så när man är trött! hahah ;D

2009-04-25 @ 22:45:34
URL: http://emilialarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0