upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens topp.

Sista dagen på lovet idag då. Det är väldigt mycket dåligt. Svenska prov på tisdag och jag vet inte ens vart allt jag ska plugga på är någonstans. Engelska-nationella-prata-provet börjar väl också i veckan kanske. Det suger, jag ska prata med Ted, Filip och Oliver. PERFEKT va? Vi är typ bästis och bundis och kan prata om precis allt med varandra. Surt att ni inte hör ironin.
   Men känner att jag har varit lite negativ ett tag nu. Det finns mycket bra saker också nu, faktiskt.
Serien börjar på Lördag.
Jag är stenrik.
Har köpt världens jätte finaste skor.
Ugly Betty började ikväll.
Uhm, okej det kanske inte var mycket, men... Ja ja.
Och så funderar jag på hur min nya header ska se ut. Jag har haft denna ett tag nu ju ;) muhaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0