Helsingborg, get ready cause here I come!

Skoj kväll i stan igår. Lots of nice dudes.
Nu sitter jag och väntar på Lindros som ska komma och hämta mig så jag kan åka med de ner till Helsingborg så ska jag flytta in i husvagnen till mamma, pappa och oscar. De har varit där nere sen i onsdags och nu är det min tur. Fast blir bara ett kortbesök, vi åker hem igen imorn eller på tisdag. Eftersom sötnöt inte är hemma så tänkte jag att visst, ner till la familia. TRÄFFA MIN BÄSTIS HAMPE!! YEY. haha. Jag ska busas med honom för jag har inte busat på jättelänge för att pluttoscar inte är hemma. MEN PUSSHEJJJJJ jag finns på mobilen at all time nu när jag har 5000 fria sms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0