sweet peachy 16

Jo min lillebror lurade mig idag. Han hade en hyfsat stor låda. Så kände jag att det var nåt stort i den för det kasade runt. När jag öppnar lådan blir jag helt paff när jag plockar upp en burk inlagda persikor! Så tittar jag på min familj, de är fullt seriösa allihop. Jag ba tack... ~Lite besviket eftersom jag har köpt dyra och fina tröjor till honom på hans födelsedagar.~ Sen tittar Oscar på mig som om jag var dum i huvudet. Leta vidare kanske?! Så under några hushållspapper hittar jag ett presentkort på DNA med på 200 kronor. YEY, shoes here I come, thanks you my very speciell littlebrother!
Och tack alla som har sagt grattis till mig =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS IDA :D

2009-08-05 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0