..............................................................................................................

Hade bara två lektioner idag. Fast ändå så började vi tio över åtta och sluta halv fyra. YEY på det! kind of not. Två stucken tre timmars lektioner. Vi har sju stycken såna långa lektioner. Ännu mer YEY!
För övrigt så slumra jag till på lektionen Miljöanpassad arkitektur idag, great ida! Eftersom jag inte visste vad vi skulle göra så var Ida jättesnäll och hämta grejen och förklara för mig ;) tackar (A) Föresten så ska vi ta skolfoto på tisdag också. (Y)

Och idag på lunchen snacka vi lite så sa jag att jag har två hundar. Det tar jag tillbaka för det har jag inte längre. Min Tellus ligger numera begraven.

Kommentarer
Postat av: karro

:(:(:(:(:(:(<3

2009-08-28 @ 17:15:15
Postat av: Linnea

aww :((

2009-08-29 @ 14:59:32
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0