Helsingborg

Nu har jag varit i och kommit hem från Helsingborg. Kort men gott! Jag och min bästis Hampe hade skoj. Vi spelade fotboll, gick ner till havet och kände på vattnet. Hampe gillade inte den lilla blåmanten på trappan ner till vattnet så vi fick vänta med att känna på det tills den var under trappan istället för på. Sen var vi ute och gick med våra gamla föräldrar. Vi hittade uteliggaren som bor i vindskyddet nere vid kiosken där vi fick glass av roger och stagge förra året på ekilscupen. Vi låg ner och gungade och hela världen var upp&ner, sen sprang vi ikapp dom andra. Jag vann! såklart. När vi kom tillbaka till husvagnarna så softade vi i deras husbil. Lyssna på musik, käka tablettask och tuggummi. Såna på rulle. På natten hade vi sleepover i vårt förtält.
   Jag vaknade vid halv ett av VÄRLDENS sötaste sms! Det var riktigt värt att vakna för. Faced heart animated gif

Idag vaknade vi vid tio och så käka vi frukost. Sen stack vi bort til poolen och badade i regnet. Smart som jag är så glömde jag ju bikinin hemma så fick bli underkläder. Min bh stinker clour fast att jag tvättade den i duschen. Det var enda bhn jag hade med mig dessutom så jag fick stå och föna torrt den. När vi badade kom Oscar, Romario och Jesper och joinade oss.
Ja. Det var väl det mesta. Fast jag har inte tagit med allt vi gjorde dock. Vi hann med en hel del! Riktigt skoj hade vi :D

JUST DET! på vägen till poolen såg vi en gubbe som skulle gå och duscha. Han hade bara badbyxor på sig. Hade världens jättemage. Byxorna hängde så han visade så mycket rumpa för att man skulle kunna parkera en cykel där. Lyckat va? Romman kände inte till det uttrycket och asgarvade när jag sa det :D
Nu idag har jag fått ännu fler supersöta sms! och jag är glad.

Det har blev ganska långt inlägg tydligen. Men nu avslutas det med en bild på Hampe.

Kommentarer
Postat av: hampe

jag är bäst

2009-08-04 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0