Presents!

Nu var det ett tag sen jag använde min dator så tänkte göra det nu, lite grann i alla fall.
Jag hade kalas igår. Fick lite paket. Lite Hello Kitty saker, undra av vem liksom? Kitty-fanet nr 1 Loiis kanske? En Tvål behållare, ett par hörlurar och en klubba, allt Hello Kitty. En fruktansvärt ascool parfym av Nina, Mats och Phille. Luktar gott gör den också. En handduk av farmor och farfar och en massa blommor och pengar. Nu har jag sammanlagt fått 3200. Yey, 2500 spänn rakt ner i resekassan till nästa höst ;) haha 700 spänn på handen, lite lagom eftersom jag inte använder mina pengar för tillfället känns det som?

I eftermiddag är det match mot VGLT. Vi ska vinna! tycker jag. Och nu så antingen har eller så kommer snart Hullebulle hem från gotland. Känns som att han har vart där i en evighet nu.. Sånt man får stå ut med ibland. Jäjä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0