YEY

Okej, jag mår typ så här Helt lost. Jag är förkyld så jag låter som en jävla gris. Snyter mig som jag aldrig gjort det förut. Asså så mycket. Varför tar äcklet i näsan aldrig slut? Fett nasty.

Jag har ont på ögat, tror att jag fick en smäll av tegelväggen på matchen igår. Men är inte säker. Hoppas på att det inte blir någon ny blåtira fast den hade väl kommit vid det här laget i så fall så den fina blå färgen slipper jag troligtvis. Dock är det lite svullet men det är inget man tänker så jättemycket på. Förutom jag då eftersom det känns ;)

Skönt att det bara är en superkort dag i skolan imorn i alla fall så jag slipper gå runt och va eländig så länge. Klassfoto på tisdag om jag inte har sagt det med. Klassfoto får fyra av fem taosters, superkul (Y)

Jag har väl inte så mycket mer att säga. Men ah. Eller jo, har någon sett BurgerKing reklamen: billigt för dig, rena rånet för oss. Eller nåt sånt.
Där inne i restaurangen när han Brian får tillbaka sin växel ser man en skylt/tavla på väggen bakom honom, eller ja hans höger. Där står det i alla fall om något erbjudande för endast 45 kronor. Nu tänker ni okej, vad är grejen?
Men nu kommer det! Reklamen är på engelska och brian får tillbaka växel i pund (känner igen mynten). HUMM. Dom betalar med pund men erbjudanden står i kronor. Vill dom att kunderna ska tänka till ordentligt eller att dom ska till banken och växla?
Lite fail på er BK!


~jag är reklamskadad, jag vet...~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0