Bahnhof

Oj, det här var nästan länge sen. Hela helgen utan dator typ.
Min helg började i alla fall i fredags eftermiddag på tåget mot
Skåne. Jag följde med Nea hem sen skulle vi egentligen hem
till någon David för en förfest innan en tur till Bahnhof. Synd
var det att han blev sjuk. Sen hade vi tur för att Linneas bror
hade typ lite fest eller vad man nu ska kalla det så vi fick vara
med dom innan. Sen kom Hanna med sin far så åkte vi in till
Ängelholm. Det var kul i början, dock var där bara fjortisar.
Det förstörde en del men vi ignorerade dom och hade kul ändå.
Och ojojoj jag fick en puss på kinden. ;) haha
Dagen efter chillade vi lite, Nea sålde julgranar och jag åkte
hem vid halv två. Jag åkte bussen helt själv. Jag tycker att jag
är duktig. Tsss.
På kvällen åkte jag med familjen till mormor och morfar och åt.
Idag har jag bara tränat och sen gjort lite skolarbete och pluggat
lite lite grann.
Nu har jag huvudvärk och fryser så får se hur det blir med detta.
Imorn blir det nog stan och shoppa de sista julklapparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0