Get a life, please

Min vovvsing är så söt, han bara flyger runt på golvet
för att han är helt uppspelt och vill springa ut. Han är
alltid lika rolig att titta på, gör alltid massa helknasiga
saker.
Idag har jag gjort klart mitt Cad B arbete. Ikväll har
jag i stort sett också fixat färdigt mitt Miljöanpassad
arbete också. Ska bara ta och skriva ut det i skolan
imorn också. Men då måste Brice hjälpa mig, hur ska
man få honom att göra det då? Lycka till. (Y)
Ska hålla en engelska presentation imorn också, det
kommer ju antagligen gå så underbart bra eftersom
att vi har förberett så bra för den. ;) Äsch nåt får vi
väl fram. 
Ikväll har jag varit på Tuvan och fikat med laget. Vi
skrattade och pratade, som vanligt. Måste försöka
fixa Gothia med, det skulle vara så sjukt kul!
Föresten, det är några jävlar som har kört sönder
planer på både Tuvan och Bosön. Get a life, please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0