Götet med mamma

Var ända uppe i stora Göteborg idag. Kan väl säg att där var ganska
mycket folk. Hittade lite saker. Inte mycket allt. Hittade två plagg på
rean. Mer än jag jag gjort de senaste tre åren sammanlagt. Jag och
mamma lyckas aldrig fynda på rean. Vi hittar alltid massa saker, men
bara till ordinarie priser hela tiden. Lite surt men, äsch pengar är till
för att spenderas. ;)
Mina ringar från Nelly låg hemma i hallen när vi kom hem också.
Riktigt nöjd! Jag älskar dom. (det är de två helgrå/silvriga)
Nu kommer några riktigt dåliga bilder. Jag gjorde dom svartvita
för att dom såg inte riktigt lika förjävliga ut då plus att allt är svart
eller vitt ändå så så det spelar ingen roll ;)
Ring överst - Nelly, 99 kr
Nit ringen - Nelly, 89 kr
Ring med svarta stenar - Gina, 159 kr
T-shirt med lite knasigt vid rumpan - Rut m flera, 49 kr
Svart kofta - Rut m flera, 199 kr
Halsduk (åka skidor i) - Rut m flera, 29 kr
Vit "farfarströja" - MQ, 249 kr
Fiina bilder va? Tycker att jag jobbat på ganska bra idag. Kanske inte någon
annan tycker, men jag är väldigt dålig på att shoppa. ;P Är så exakt med vad
jag vill ha + att jag är snål, tänker att nej men jag hittar kanske något annat
jag vill ha mer, osv ;)
Aja, mamma och jag hade väldigt kul där uppe. Dampa sönder. Skrattade mest
på hela stället. Folk tittade liite snett. Kände oss helt borta på både NK och Weekday.
Vände i dörren i ett par affärer, på Carlings stank det så det gick snabbt att springa
uppför trappan där ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0