Jobba!

Jobbade idag också. Fast idag började kvart i sju
istället för sju. Ännu bättre. Slutade fem idag med.
Det blir jobb imorgon också. Superskoj. Efter det
ska nog far min och lillebror min åka och såga ner
ett litet träd som vi sedan ska ta hem och hänga
massa kulor i, även kallat julgran men det har ni
förhoppningsvis redan listat ut. Annars tycker jag
lite synd om er.
Jag brände mig på armen på vår braskamin. Det
gör ont och skinnet brändes bort. Det är rött runt
omkring. Inte skönt alls.
Nu ska jag typ krypa ner i min säng för jga fryser,
precis som jag brukar göra här hemma nuförtiden.
Sova för att jag ska jobba "effektivt" imorgon.
I sommar ska jag plocka jordgubbar (Y) Min mamma
sa att jag måste träna så att jag blir ännu effektivare
så att jag tjänar ännu mer pengar. Desto mer jag
plockar desto med pengar får jag. Surt, då kan man
inte softa ibland som man gör nu när man har tim-
lön. ;P

Kommentarer
Postat av: anna jakobsson

Vart ska du plocka jordgubbar ? Henke ? :)

2009-12-21 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0