Mina ben!

Äntligen ligger jag hemma i min underbara säng igen.
Jag är helt slut i benen, gör riktigt ont i dom. Jag gick
först på stan i två timmar, köpte julklappar och vänta
på att Anna skulle sluta så jag kunde åka hem till dom.
Väl där skulle vi baka med kusinfamilj + farmor och
mor min. Blev riktigt mycket godis. Asså jag menar
verkligen riktigt mycket! Vi hade tre glasslådor och 2
andra större lådor med godis med oss hem. Tänk alla
tre fick lika mycket. Jag överdriver inte när jag säger
att vi gjorde ca tio olika saker. Vi hade typ 15 plåtar
fulla med olika saker. Helt sjukt. Satt inte ner förrän
vid nio på kvällen. Därav smärtan i mina ben.
Nu ligger jag i alla fall och försöker förstå något av min
nya gigantiska "mini"räknare. Eller det är en grafräknare
men ändå. ;) Fattar inte någonting, men det ska det bli
ändring på. :D

Kommentarer
Postat av: L.

glömde:) haha, men näej det går inte för den är inte min. puss

2009-12-09 @ 23:42:32
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0