Now I like to flasha

Igår kväll var jag på Yoga med Jessica och Tommy. 
Det var faktiskt inte alls roligt om jag får säga det
själv. Inte min grej, långsamt och andas in sen får
man inte andas ut förrän hon säger till så jag höll
så klart på att svimma. Det kändes även lite knas
när hon sa till oss att öppna upp höften och sära på
benen.
Imorse hade vi Flashprov vilket faktiskt gick ganska
bra, tror jag. Flash var i alla fall på min sida idag, till
skillnad från förra Flash lektionen. 
Ikväll har jag suttit och försökt komma ihåg väldigt
onödig information om USAs och Englands skolgrejs.
Vet inte ens vad det är. Fruktansvärt onödigt är det
i alla fall, mamma håller med mig.
Imorn blir det in till stan, framkalla en bild och gå
runt i några affärer till klockan fyra då jag ska ta
bussen till Trönninge och hem till kusin för att sen
julpyssla och baka lite med allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0