Ugly Betty

Nu blev jag besviken. Man måste betala för
att titta på Ugly Betty på Kanal5 Play. Snyft.
Det var inte alls kul för jag missade ju förra
avsnittet.
Föresten så rymde mina nycklar igår. Så jag
fick ta en ny husnyckel och få min extranyckel
av Max idag. Men sen vid tio så såg jag dom
inne hos Lise-Lott. Så jag hämtade tillbaka
dom. Det var skönt. Vet inte vad jag skulle
ta mig till utan min fotbolls handske. Vad skulle
man sitta och pilla med när man har tråkigt då?
Hemska tanke.. Som tur är behövde jag inte
tänka den tanken så vet inte ens varför jag sa
det. (Y)
Underbart detta ju.

Kommentarer
Postat av: emilia

jag blev lika besviken när jag hade missat ett avsnitt av greys och man va tvungen att betala :( xd

2009-12-07 @ 22:16:51
URL: http://emilialarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0