Underbara jullov..?

Igår åkte jag hem till Rebecka på kvällen. Åt, snabbt,
och åkte sedan med några sötingar till stan för att fika.
Gick till Roberts, det är verkligen fint där inne. Tänkte
ta bussen vid kl 10 hem till Emilia för att bara ta det
lugnt. Men klart missade vi den... Vi gick till 035, som
dom coolingar vi är ^^. Sen tog vi bussen kvart i 11,
åkte till mami och papi i laxvik sen åkte vi hem. Idag
har jag bara chillat. Ville och försökte göra en snögubbe
men inte då. Hemska, dåliga snö varför vill du inte
mosas ihop till bollar?
Imorn ska jag jobba kvart i sju på morgonen så jag borde
sova nu.  Men jag vill titta på Coyote Ugly så får se hur
det blir med den saken. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0