Bigtime day.

Slappe hela dagen lång. Nästan.
Vakna av att branlarmet tjöt apa, vet inte varför. Lite ryck.
Sen dammsugade jag stugan, där bor några danska snubbar, eller ja en familj.
Dom ska åka skidor, på vallåsen. Kul va?
Min pappa hade i alla fall tydligen sagt att om jag städade stugan så betalar han något åt mig på lovet. HEJ BYXOR.

Efter nästan hela slappe-tråkiga-städa-dagen så vart det träning.
Mot sannarp! durududuturaa!
Mats var där = brottningsträning. Satan kul. Jag och sandra hade ju skillsen BIGTIME.
Vi var lite bra tyckte jag. Kände mig som han svenske världens starkaste man i let's dance. Vi lyfte varandra en hel del fram och tillbaka i gympasalen. Trevligt. Man känner sig lite tung asså... Sånt man får leva med, vad gör man inte för en kompis som ska bli starkare? ,)
Sen skulle vi i alla fall lyfta Susann och Malin också, lite tävling. Det gick nog ganska bra det med, fast på sista lyfta jag och Sandra varann tre gånger i stället. Susann tyckte inte att vi skulle sabba våra ryggar totalt. (Susann är vår tränare som tränar med oss och Malin är aslång och full med muskler.)

Efter det spelade vi fotboll. KUL. Men i slutet typ tackla Lina ner mig. Aj i hela kroppen efter ett tag och nu har jag lindat knät. (Y) Lyckad dag idag tycker jag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0