Denna är fel.

I morse vakna man av telefonen vid nio, vi skulle ut och åka skridskor med farmor och farfar.
Jag, Oscar, Anna, Amanda och Elin. Ganska kul faktiskt.
När jag kom hem försökte jag ändra bloggen. Det blev ganska lyckat men ändå väldigt, inte.
Allt blev bra förutom rubrikgrejen. Asså färgen och så vill jag ha den större. Lycka till till mig.
Liis får fixa för hon tycker om mig. ^^ Jag lyckades ju faktiskt med allt annat och nu ska jag byta profilbild med.

Men i alla fall så ikväll vart det träning på Galgberget. SPRINGA! AJ I MINA VADER!
Jag ska aldrig mer åka skridskor innan en träning. Speciellt inte en sån träning. Nä. BAD IDEA.
Så sprang jag fel också, på slingan. :S Så det blidde lite extra meter.
Nu ska jag fixa bilden och sen ska jag nog sova. Vi ska till Hesta och åka skidor imorn.
Måste vara pigg och benen måste må bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0