Einsteins Secret of Success!

Igår lagade jag mat, eller jag stekte köttfärsen till vår tacos. Men då tänkte jag en massa. En massa bra tankar. Kommer tyvärr inte ihåg det just nu, men det var bra! Typ nåt om kommentarer på bilddagboken eller nåt sånt. Surt att jag inte kommer på det, men men sånt man får leva med om man heter Ida Johansson.

En grej jag kommer ihåg var att jag tänkte på att jag tänkte mycket när jag stekte köttfärs. Så kom jag på att Einstein han tänkte en hel del. Antar jag eftersom att han typ var smart. Varför vet alla vem Einstein var? Vad gjorde han som var så speciellt? Okej, det var inte det jag kom på, Jag vart mycket smartare än så.
Einstein stekte nog en hel del köttfärs. Han tänkte mycket och man kommer på massa bra ideer när man steker köttfärs.
En liten tanke från mig. Förlåt, det brukar bli så när jag har för lite att göra. Då tänker jag lite mycket, eller lite lite kanske? VET INTE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0