HEJ SOMMARKLÄDER


vill ha------------------------------------------vill ha--------------------------------------------vill ha
Ska nog köpa dom svarta byxorna. Gud skönt att ha på sommarn?
De bruna skorna vill jag ha på skolavslutningen. Förlåt men jag har redan köpt något att ha på mig då. Lite illa kanske med tanke på att det bara är februari? Men det är sånt man får leva med.
Det blå armbandet kan jag ju drömma om asså, bara 600 kronor. Resten, kanke?
Oh gud jag har hittat världens sötaste klänning på Nelly.se också, balen here I come. Men den är i helt fel färg, ljus aprikos och lycka till att jag kan ha på mig det. Kanske lägger in någon bild på den sen, orkar inte nu.

Duktig jag har varit idag i alla fall.

-Gjort klart mitt och Fors SOarbete.
-Köpt godis och plastpåsar till discot vi ska ha på fredag för att samla ihop pengar.
-Ätit duktigt.
-Funderat på att faktiskt städa rummet.
-Kommit på att vi har engelskaprov imorgon och att jag ska börja plugga direkt när jag har skrivit klart detta.
-Fjäskat duktigt för Azita, slutade 40 minuter tidigare, 20 minuter över elva. Hyfsat


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittar du allt sexY ??

2009-03-13 @ 18:22:11
URL: http://josefinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0