in school..

I skolan på SO lektion just nu. Sen är det svenska med AK, kul ju. Not.
Efter det har vi Engelskaprov, också ganska kul, Pluggade innan vi åkte på semester för att jag skulle ha provet då men så blev det inte, Hela klassen fick flytta fram provet en månad eftersom vi hade missat en vecka. Väldigt logiskt? Nej. Men det är sånt man får leva med.
Det är mycket saker man får leva med har jag kommit på. ^^ Men men.

Nu ska jag hjälpa Daniel som inte riktigt fixar att göra sina diagram i office excel. Jag var så duktig att jag fixade det jätte bra på första försöket.  *stolt* bajbaj polarn

Just det , så vill jag bara säga att skolans datorer inte är snabba asså. Tog 20 minuter att starta, logga in och öppna excel. Duktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0