Kakor och blondindamp.

Satt i soffan och kollade på Ronja Rövardotter i min ensamhet lite efter lunch. Så ringde becka och ville ha receptet till mina jätte goda kakor. Hon fick det, inget hemligt recept detta inte. Bara onyttigt. :D 
Men så stack vi in till stan. Fixa piercing tid, men nej! Då var alla tider slut innan sommarn. KUL. Så skulle vi ha ingredienser till kakorna på Hemköp i stället, men nej! där också. Vi fickde åka till Eurostop och handla på Willys.
Så blidde vi hungriga så gack vi till donken med och sen bussen hem till becka. Baka kakor. Fetta i sig kakor. Blondindamp med Sandra. Hem till mitt eget hus. Nu sitter jag här och har tråkigt. 

Håller på att installera Photoshop på vår tomma dator. Tyckte att vi skulle fylla den igen. Men det är ju bara min åsikt.
Men nu vill min lillebror att jag ska stänga av denna datorn så får väl antagligen göra det. 

OCh så vill jag kunna ändra utseendet på min blogg men jag kommer bara sabba den så kommer Fiisen få göra om den igen. Men Liis, att jag tycker att du kan visa mig (A). 

Have a nice day u knåååw, or night however you like it. (Y)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0