MOSA-STOPPA IN-VIK-VIK-VIK-KLAR

Igår, fredag, så firade vi min far med kalas och släktingar. Lite trevligt, typ ibland.
Men sen vid nio (?) körde Nina mig till Rebecka. Spelade Guitar Hero med agge, karro och charm-helia. NAJJS
Så letade vi ihjäl oss efterf Friday the 13th, Have you seen her? men det gick ju liksom inge vidare faktiskt.
Fortsatte att spela GH i stället och jag sög. Hajjaru så dålig jag var eller?!

Men sovade i trönninge och idag vart vi i knäred och packa flugpennor i massor med timmar. Men vad gör man inte för laget och fotbollen. Satan ont i fingarna nu bara, men det är såna smällar man får ta. Vi hade ju lite kul också. ^^

det där bakom pennan med flugorna på, det skulle man mosa in i kartongen och sen stoppa in pennan i två hål som den sitter som den gör på bilden. BTW den e uppochner, typ, för oss. Sen skulle man vika in båda ändrna så det blidde som en låda.  OCH NU kan du packa en flugpenna. MOSA-STOPPA IN-VIK-VIK-VIK-KLAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0