Mysteriet på Greveholm

Sittit och spelat Mysteriet på Greveholm. Gick ju superbra, kommer till och med ihåg lite vad man ska göra. ^^
Men sen mitt i när man har kommit in i det en bit och ska öppna en ny dörr så bara kommer det upp en ruta att det inte funkar. Då blir jag glad. Eftersom senast jag sparade hade jag precis gått in i köket. Nu har jag liksom redan fixat kartan och fått en ficklampa och Spraks kropp! Man ba liiite efter eller. Men men det är sånt man får stå ut med... Fast man tycker inte att man ska det om man har en hyfsat ny dator, 1,5 år gammal.
Jag ska klara hela spelet sen. Faktiskt gjort det innan. Men nu ska jag äta för det har jag nog inte gjort idag(?)mysteriet på greveholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0