skistars

I morse åkte vi till Hestra. Tänkte vi skulle åka lite skidor. Ett eller två år sen sist ju...
Så klart hade jag ju inga skidkläder då nej. Min jacka är kort så det kommer in en massa snö och byxorna är för små.
Det blidde då pappas blå anorak från 1990 och farmors termobrallor. (Y)
Det funkar det med. Men vet ni! Att jag ska nog få egna pjäxor och skidor. :D
Jag blidde glad och så ska jag ju så klart få kläder då med. Se om man hittar nåt på rean.
Grejen e att jag vet inte om dom har twintip skidor här i stan? Lite surt för det är såna jag vill ha.
LETA PÅ! Om någon vet nåt ställe i närheten där det finns så säg till mig? Fast att typ ingen läser min blogg. ^^
Men ändå.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0