Döden var nära.


Första dagen i skolan genomliden. Det var knappt men ändå, den är över nu!
Innan lunch hade vi tre lektioner ändå  hade vi hunnit samla på oss 4 läxor i 4 olika ämnen.


Bra jobbat asså. Tyckte att det var lite duktigt av oss. Eller inte? NEJ.

¤
Ett gammalt nationellt svenska prov dom vi fick på samlingen i morse. Den s****n tar varenda j*vla tillfälle i akt att ha svenska med oss asså. Hon vill sätta IG på allihop bara för att vi pratar lite lite på lektionerna. JA svenska lektionerna när vi ska prata om massa tråkiga saker. Annars brukar hon läxa upp oss för att vi pratar för MYCKET(?). Man ba hur ska du ha det egentligen? Bestäm dig någon gång kanske?

¤ På hemkunskapen ska vi skriva allting vi stoppar i oss denna veckan i en liten bok och sen näringsberäkna alltihopa.
HEJ JAG ÄTER MYCKET MAT.
Men men det är sånt man får öeva med. Jag ska passa in numera så jag gör 50 sit ups om dagen. Med början i fredags? Kanske inte verkar så mycket men jag börjar så och sen ökar jag när jag orkar fler.

¤ No läxa, kunna blodets alla uppgifter till på onsdag.

¤ Engelska läxa, tre sidor i BB. Men nu är det så att jag och Nilsson var så duktiga att vi gjrode dom på lektionen (=
SÅ slipper man läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0