första, andra, tredje.... sjunde!

Sista helgen detta lovet nu då. Börja längta till sportlovet. Fast i och för sig så åker jag till kanarieöarna den 24 och slipper en vecka här.
Idag har jag i alla fall bara typ slappat. Skruvat upp en hylla och en lampa i hallen. Nu har jag kollat på Harry Potter och de vises sten. De är helt småttiga och så är där troll! RAWR! That's some scary shit! :O
Plus att jag saknar snön som var här jättemycket i förgår. Den kan komma tillbaka och så kan någon uppfinna super-duper-jätte-bra-vinterdäck till min moppe. Så jag slipper åka buss till skolan bara för lite snö. Bättre blir det inte då ja. TUMMENUPPJÄTTEMYCKET
Tack till Louise som har fixat min blogg (Y)<3

och så har jag skrivit om detta inlägget 7 gånger för att jag har lyckats få det att försvinna... ^^
Bara för det så här är en bild på min fina, lutande snögubbe med snea knappar och en pinne till mun, bara för att min vovve åt upp det som skulle vara munnen egentligen.

Min fina, lutande snögubbe. Med snea knappar och en pinne till mun.
För att min vovve ätade upp det som skulle vara munnen egentligen.

Kommentarer
Postat av: louise

så jävla bra du e :D<3

2009-01-11 @ 02:49:25
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0