oops.

Kollar på Top Model 11 nu. Så bra det är?!
Ska snart göra alla mina sit ups igen. Kom på att jag ine alls gör 50 stycken utan 60.
Igår var jag så duktig så att jag till och med gjorde 100. Lite duktigt av mig.

I skolan var det lite trevligt. Nej men det finns lite kul folk där. Ibland.
Fast min agnus var ju inte där. Sjuk i öronen den stackaren. Hon har varit hos farbror doktorn.
Efter skolan har jag i alla fall tvättat lilla långsamma gröna faran. Och fyllt den med olja.
Så har jag jobabt en massa matte och gjort klart svenskan. Bra dag idag. Jag är glad?
Men jag saknar dig.. (=

ÅH..! men imorse så när jag körde till skolan så var det mörkt dimmigt och det regna. När jag skulle köra in på elva vägen så har dom byggt någon jätteknäppis sak där. Så att man ska sakta ner, men det är mer ett krocknäste. Så kom där tre bilar från alla möjliga håll, där var grusigt och hemskt och jag såg inte någonting alls för att jag blev bländad av bilarna. Då höll jag på att köra in i skylten och trilla på samma gång, så stannade som ett fån mitt i smeten. Lyckat ida?


Kommentarer
Postat av: louise

Tobbe saknar dej med säjer han:)

2009-01-14 @ 23:24:30
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0