Sjukhuset nästa.

I morse var det en liten aning för halt när vi körde till skolan. Vägen var i stort sett en stor isbana.
Så vi trilla... Alla mår bra, moppen fick två eller tre repor, syns knappt så det är lugnt. Oscar har ont i svanskotan och klagar på mig. Moppen klagar inte och det va väl ändå den som fick värsta smällen. Jag hittade några blåmärken på benen sen när vi bytte om till gympan också. Men men.. lite sena till skolan, Who cares?
Och en kvinna kom utrusande ur sitt hus jämte oss och sa att hon hörde smällen och ville köra oss till sjukhuset. 

Nu kollar jag på Idrottsgalan. Robert och Björn Gustavsson. Så bra.
Nu leker Robert Per Gessle, man bara måste ju tycka om halmstad? 
 

I veckan ska jag till Louise också, kul kul och finfina naglar! 
Nails by loiisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0