utan dig inget mig?

Godag idag eller kanske imorn?
imorn är det stora dagen D... eller lilla kanske.

- Duschat.
- Städat bort julen.
- Hängit tvätten.
-Tagit massa egobilder, (A) märkte att jag hade brist på det. tråkigt med massa samma hela tiden ju ,)
- Nu sitter jag och tittar igenom allas bilder på bdb. Trevligt och så, eller kanske inte - Agnes e sjuk.. det var dåligt för då blir det ännu mer tråkigt imorn.

"How am I suppose to live without you
How am I suppose to carry on
When all that Ive been livin for is gone"




ida, agge, karro

                                                    HÄNG?! <3

Kommentarer
Postat av: agnes

hahah aw, jag kanske kommer imorgon, får se hur jag mår :)

2009-01-11 @ 18:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0