Agnes!!

Inne i mitt hus finns absolut ingenting att göra, därför sitter jag i min hängmatta på balkongen. Inte för att det finns så mycket mer att göra här ute. Bara det att här är lite skönare. Inte så äckligt varmt. Dock ser jag knappt vad som finns på skärmen i detta ljuset utan bara min fruktansvärda spegelbild. Det är hemskt för jag är ett ras. Igår på dagen var allt super, sen bara var det inte det längre. Vad blev fel? Jag fattar inte och jag är smart så... Det är lite knepigt. 


JAG SAKNAR AGNES :( 
vill ha dig i mörkret hos mig. 
tiden den stannar när vi rör vid varann
åh, jag lättar
jag flyger
jag svävar fram
låt det aldrig ta slut!
hihi (A) <3

Och föresten så kommer lilla snuttis-Janee hem nu! Vet inte exakt när men jag ska hälsa på ;)
Och jag kanske ska tatuera en krona. Vet dock inte var eftersom den är finast att ha på armen har jag kommit fram till men jag vet inte om jag vill ha en på armen. Blir nog det i alla fall om jag nu ska ha den ;) Kan tyvärr inte lägga upp någon bil eftersom jag inte har någon och min printscreen inte funkar... HATAR DET!! jag behöver den super mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0