Gällstad

Var i Gällstad idag. Köpte två tröjor och ett halsband. En stickad, randig blå och guldig SVEA tröja från Magnus hörna eller vad det nu hette för nåt. Jag är kär i den! En T-shirt från T-shirtshoppen. Vit med text och en mun med uträckt tunga. I TUNGA YOU, I LICK YOU = I LIKE YOU. haha jag vet inte riktigt om det är så det ska va med ;) Ett halsband, faktiskt från Lager 157, svarra, vita och rosa/beige pärlor, superfint. I övrigt fanns det inte så mkt i den affären. Helt annan var den! Första gången jag var där låg allt i högar på bord för att det var en vattenläcka i taket. Det regnade in. Förra gången låg bara jeansen i högar på borden och denna gången hängde allt på sin plats, oerhört kliniskt rent asså. Fint var det. =)

Kommentarer
Postat av: Bossliv

detta hamnar i min carebox

2009-07-23 @ 23:56:44
URL: http://niggahating.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0