mig och mor.

Jag och min mor kan ha väldigt kul. Vi skrattade en hel del idag och vi vart bara och handlade. Eller det var mest på vägen hem, men ändå. Det var skoj i alla fall.
Vi köpte bland annat godis på Maxi, mamma var sugen jag tjatade INTE. När jag skulle ställa tillbaka vagnen höll hon på att köra ifrån mig. Hon var helt snurrig. När jag väl var inne i bilen ich vi hade kört 20 meter utbrast hon: VAR ÄR GODISET?! körde in till sidan av vägen och slängde ut mig ur bilen och bak i baggaget för att hämta det.
   Utanför Andersberg körde det en moppe i filen jämte oss. De två killarna på den glodde jätte mycket när vi stannade vid ett rödljus. Mamma var bara tvungen att vinka på dom och jag kunde knappt hålla mig för skratt. Hon satt i bilen, vinkade och sa hejhej! Typ tre år gammal? Kansek eftersom hon sitter med ena foten uppe i sätet och den andra på gaspedalen när hon kör. Detta funkar endast för att vi har automatväxlad bil för tillfället.
   Hela vägen tjatade hon om att vi skulle till Christer för att köpa ägg. Så jag tog en gul godis och bet av en bit så den såg ut som ett ägg. En spök-bläckfisk-kyckling blev det, som såg ut som ett ägg. För att vi skulle komma ihåg att köpa det, för då var vi i närheten, man till och med såg gården. Men precis där så svänger vi alltid för att vi ska hem. Så tio sekunder efter jag gjort min spök-bläckfisk-kyckling så började hon blinka vänster, sakta in och gjorde sig redo för att svänga. Jag ba: HUH! HUH! och pekade rakt fram. Mamma började asgarva och stängde av blinkersen och öka farten.
Vi är så bra. Och GRATTIS till dig som orkat läsa alltihop! :D


Kommentarer
Postat av: emilia

hahaha ni är knäppa ;)

2009-07-07 @ 00:35:49
URL: http://emilialarsson.blogspot.com
Postat av: Linnea

hahah

2009-07-07 @ 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0