skolfobi

Jag är jättenervös för att börja skolan i år. Det är superläskigt tycker jag. Jag har kommit fram till att det är som att börja på dagis igen, fast nu är det nästan värre. Nu tänker man mycket mer på det, man vill inte göra bort sig, göra ett bra första intryck och massa mer. Lite scary faktiskt. Jag är mest nervös för första dagen, uppropet och grejer. För att jag inte har en aning om en enda som ska gå samma linje som mig. Alla andra vet åtminstone en. Jag vet ingen. Inte ens någon som ska gå samma skola. Eller jo, Annie. Men hon ska inte komma dit förrän klockan 10 medan jag ska va där klockan 9.
Någon som vet någon som ska gå samma linje som mig? LBS - Arkitekt
Jag är skraj.. ;)


Kommentarer
Postat av: emilia

jag vet inte heller ngn som ska gå samma som mig. tänk s¨blir man mobbad :O

2009-07-21 @ 16:04:25
URL: http://emilialarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0