Smak av Sommarn

Innan ikväll var jag ute i trädgårdslandet. Vi har jordgubbar där. Massvis! Jag satt i jorden och stoppa i mig alla mogna från en jordgubbsplanta. Där hade jag att göra i nästan 10 minuter. Det var gott och dom var jätteröda och fina! Man verkligen känner sommaren. Om man kunde äta sommar, tror jag att det skulle smaka jordgubbar. Sommar är gott.

Vid tio i nio kom pappa hem med pizza till oss två. Vi är ensamma hemma, utan barnvakt. Vi känner oss ganska vuxna. jag åt nästan 3/4! Snacka om att jag är mätt nu eller! Samtidigt som vi åt satt vi och kollade på en gammal Wallanderfilm. Eller det gör vi fortfarande. Dock är den inte superbra. Så jobbig bild. Mörk och i grön ton. Vissa sekvenser är alldeles suddiga. Tycker sånt är jättejobbigt att titta på. Man måste koncentrera sig så mycket. ;) HA DET SKÖNT! byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0