Tylösand

Var på Tylösand med Emmy, Rebecka, Emilia, Frida och Agnes idag. Varmt som attan vart det och folk precis överallt. Tre stycken lyxade till med solstolar men blev avundsjuka på oss med endast handduk lite då och då och ville ner i sanden och mysa. Så vi bytte lite då och då, snälla som vi handduksmänniskor är. Precis som var gång man steker var det supertråkigt. Bara ligga där och ligga. Finns det något värre? Okej om man somnar eller nåt. Men  förra gången jag gjorde det en lite längre stund slutade det med brännblåsor i halva ansiktet och ett besök på sjukhuset i Maspalomas, mindre trevligt. Min pappa sa till läkaren: She's barking too. = Hon hostar också, på pappaspråk. Men det var jag ju för att jag var förkyld, så det vart ju inte så knasigt. Men tillbaka till saken, Dessutom, vem vill ligga och snarka och drägla under klockan mitt på stranden. YEY!

Kommentarer
Postat av: emilia

haha jag somnade under klockan mitt på stranden ;) fast ja snarkar och dräglar ju inte haha xd

2009-07-04 @ 14:54:06
URL: http://emilialarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0