V I V

Nu sitter jag här i min säng, mätt som attan och tittar på något tråkigt på tv. Har varit en riktigt bra dag med mamsen. Hon väckte mig vid halv elva och frågade om vi skulle sticka till Väla. Ofta man säger nej? Så vi körde ner. Jag spenderade 700 kronor. OJOJ, men för det fick jag två par Zoul Jeans, en tunika/blus och en BH. Ganska bra. Båda byxparen var på rea, 249 för ena och 199 för andra. Tröjan kostade också 249. BHn fick jag gratis, eftersom jag hade 150 kronor för att vi har handlat så mycket tidigare. Alltså fick jag till och med 21 spänn tillbaka. Känns najs, jag tjänade på att shoppa. Det är inte ofta det händer. ;)
   Efter det gick vi inom IKEA också, köpte lite saker. Jag fick två ramar, en växt eftersom mina alltid lyckas dö... och ett vitt lakan som jag ska färga brunt. Det finns ju inte några bruna lakan någonstans. Blå, beiga eller vita är det enda jag lyckas hitta överallt.
   Och appropå ingenting så vill jag till Phille och titta på hans tattoo. :P inte för att den är klar men ändå. ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh naajs :))

2009-07-13 @ 11:36:32
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0