fotbolllllllen!

Trevlig dag idag. Sandra ringde och väckte mig tjudo över elva. Vi stack till stan vi ett, Sandra köpte lite olika saker till sig själv, typ finfina svarta byxor från vero moda. Jag köpte paketeter till mor min som fyller år på söndag. 1000 spänn fattigare blidde jag... Eller pappa ;) haha togde lite pengar av honom. (Y)

Åkte hem, åt, stack till tuvan. Spelade match mot kornhult/hishult. Vi vann med 1-0, Josse gjorde värsta målet. Som vanligt? ;) Ont i knät nu bara. Glidtacklades lite så fortsatte hon i h/h sina sparkar mot bollen men  träffa min fot istället så hela smalbenet typ "böjdes" eller drogs åt sidan så knät böjdes. hajjar ni? ;) hahah lite kompli, hela grejen är i alla fall att det gör ont att stödja på det ;) men shait i dää :D

Och varför ska vi inte möta gamla P93 ? tråkigt?  Jag e taggad :D
klart vi hinner, vi har snart uppehåll i tre veckor. Vi måste ju spela lite då :O
SUG PÅ DEN! :D


Kommentarer
Postat av: emilia

men tuvan stänger ju efter tif cupen lilla ida, de e därför vi kanske inte kan göra det ;) (I)

2009-06-21 @ 12:24:49
URL: http://emilialarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0