lååång dag.

Väcktes klockan sju imorse, drog mig till kvart över? Sen gick jag upp, klädde på mig och käka frukost. Tjugo i åtta körde jag till Tuvan för att stå i kiosken. Det är ju TIF cupen nu och damlaget har ju den otroliga turen att vi får stå i kiosken. Sälja godis, dricka, frukt, kakor, kaffe, glass, korv med bröd, hamburgare och mackor. Jag har troligtvis glömt något. Det är i alla fall den mest bestökta av de tre kioskerna under dessa två dagar. Utöver att springa runt som galna fotbollspelare och serva kunderna skulle vi bre mackor åt alla tre kioskerna plus alla funktionärer, koka kaffe till alla tre kioskerna. Skära sallad, gurka och tomat till grillen och även skära sallad till våra hamburgare.

När vårt pass var över vid 11-halv12 så stack jag till stranden. Hela familjen kom dit senare även Sandra och Karro. Föresten skulle jag lagt in en bild på Sandra men eftersom att Oscar har min mobil i natt så får den underbaringen komma in senare.

På kvällen var det 71-årskalas för farfar. Jag har hittat mitt nya yrke. Fotograf. Fatta grymma bilder jag tog med annas systemkamera!? Helt insane! Kommer några bilder från det sen, anna ska skicka och sen ska jag photoshopa ihop några stycken så det bli ascoolt! Om vi säger så här. Flickor, träd, tvättlina. Låter det intressant kanske? Kolla in bloggen lite då och då för cooling bilder kommer! förhoppningsvis om det blir som jag tänkt mig. hihi :D LYCKA TILL TILL MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0