last day of "real" school

Det var sista skoldagen idag för mig då. Vi skillade är ju komplediga resten av veckan. Lite läxor att göra, typ ett stort SO arbete jag knappt börjat på som ska vara inne imorn. KUL... men det funkar väl, så ska jag göra en mattesak så jag kan få MVG eftersom jag ligger på gränsen mellan vg och mvg och översätta en fransk tidningsartikel som jag för övrigt glömde i skolan smart som man är. Oscar får plocka hem den imorn.

Lite surt att det inte är lika soligt längre nu när man ska vara ledig och allt. Det får gå ändå. Ska till Beckson på torsdag och fika som dom coolingar vi är. Träffa S.E. samtidigt då också kanske? Vidare iväg på eftermiddagen. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0