Midsommar

Jädra allergi, helt sjukt hur mycket man kan snyta sig asså. Vart får allt plats? ;D haha hoppas jag inte äcklar er nu...

I natt har jag kunnat sova i alla fall.. Dock inte så länge eftersom jag sitter här nu och klockan är 10:17. Det är väl en annan femma. ojj, nu nyser jag igen, FYY! det är jobbigt att nysa.
 Så klart jag ska Rasmus =)
I eftermiddag är det midsommarstången som gäller, sen till Becka. skojjigt kommer allting bli. Bara det inte regnar och om jag har ont i knät ikväll får Becka skjutsa mig. Fast det vet hon inte om än ;) Mohaha!!


Kommentarer
Postat av: KARRO

haha, det är min systers kompis :D

martina heter hon;)

hahha, vi hade efterfest på mitt rum ju vafan (a) xd ahha

2009-06-20 @ 15:35:40
URL: http://karolinappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0