Midsommardagen

Helt okej kväll igår. Riktigt tråkigt i laxvik men  sen i trönninge blev allt bättre. WE LIKE SECRETS AND SEX. haha kind of.
Spelade lite spel, körde sanning eller konka och Rebecka och jag badade lite i poolen, dock inte så mycket eftersom det inte var det varmaste vi varit med om.
   Sov hos Becka. Gick upp vid tjugo i ett, käka "frulle" kyckling, revben, potatis och fanta. Känns bra!  När jag kom hem satt jag vid datorn en stund, gick en runda med Palle-Vovsing. Sen när mormor, morfar, farmor och farfar kom var jag sur på mamma och tjurade ett tag sen somnade jag i soffan medan dom åt. Fisk, så jag hade inte tänkt äta ändå. Tortelini blev det till slut när jag vaknat till lite granna. Så käkade för nån halvtimme sen och nu är jag här. YEY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0