Superkvällen

Sitter här med min nya underbart jätte fina HP dator :D Fatta jag är överlycklig? Helt sick.

Kvällen igår var väldigt trevligt, eller vad tycker ni? Jag var lite illa.. Men det är glömt och förlåtet, nästan. Alla som kommit och klagat och ställt en massa dumma frågor i veckor kom då och kramade mig jäättemycket och sa tacktacktack för festen! Det var väldigt skönt.
   KVällen var lyckad, ingen var för full och inte många var för nyktra, dock märktes det inte. Det hände i stort sett ingenting dåligt förutom på slutet då en liten pojke blev sur. Men hoppas att det är glömt och förlåtet det också. Eller inte helt men lite granna i alla fall. 
   PUSS OCH TACK SJÄLVA ALLIHOPA!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

tack så himla mycket för kvällen ida :)<3

2009-06-13 @ 20:24:38
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com
Postat av: emilia

tack idis :D de va najs!

2009-06-14 @ 16:52:47
URL: http://emilialarsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahahaha en liten pojke blev sur xd

2009-06-18 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0