Knep och knåp

Det känns bra att jag kommer få minst 700 kronor i slutet av veckan. Tycker jag i alla fall. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... humm. Kollar på "So you think you can dance". Finns en hel del fulingar ;) haha det var precis ett par som dansade foxtrot eller nåt. Helt i otakt och helt lost. Sura och grejjer med. En kille gjorde precis bort sig totalt, han dansade grymt och skulle bli skickad till Vegas men sen typ snackade han massa gojja så han fick inte åka. Långnäsa på dig hörru.
  
Innan idag har jag vart på stranden med mor min. Trevligt. Fick en del färg också till och med. Bygga på den imorn också så den inte försvinner, det skulle vara lite tråkigt. Sommarbrunt ska det va! :D Fråga Sandra imorn om hon vill med, skulle bli mycket roligare då. Hon är så trevlig så. :D
   Föresten det är en grej som är helknäpp tycker jag. Att typ vissa bleker sin hud. Att det är mycket finare att vara vit, helst så vit som möjligt. Typ japaner eller kineser eller vad det var. Dom vill ha sin hy felfri så dom typ tvättar i nåt bajs eller dricker konstiga saker så att de inte ska få rynker också bleker de sin hud. Fast det gör svarta också, bleker huden. Det är farligt. Man ska ju inte få blekmedel på händerna när man bleker håret, tänk då att smörja in ansiktet med det. 
Alla blekfiisar här uppe i Norden ba ligger och steker som fanken för att få lite färg medan färgade jobbar som fanken för att bli blekfisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0