Bandit GBG

Nu har jag precis ätit ett halvt paket chokladglass med chokladbitar och marsmellows i. Calle köper alldeles för god glass. Han får inte komma hit så ofta om han har med sån glass varje gång, jag kommer bli tjockis. Får träna bort det på tisdag.
Imorn är vi lediga apropå ingenting.
Och jag har hittat värsta radiokanalerna one-eleven, Bandit GBG och Power Hitz Radio (USA).
Lyssnat på Bandit hela kvällen, helt speedad. Speedad rock på den kanalen typ. Döm mig inte, I like.
Och JA, jag lyssnar på radio för att jag inte har nåt musik sinne alls och ingen aning om vad låtar eller band heter och jag kan inte ladda ner. Spotify(?) skulle inte heller funka för mig. RADIO BANDIT GBG :D Jag har redan en favoritlåt, men jag kommer inte ihåg vad den heter, eller hur den går... Där har ni bevis, jag skulle aldrig klara av att leta upp låtar själv.

Jag tycker att ni kan kommentera med, och säga vad ni tycker om min blogg. För jag är stolt (A).
xo xo


Kommentarer
Postat av: agnes

hahahahah bra att du vet vad din favoritlåt heter ;D

2009-03-09 @ 11:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0