BIGTIME LOVE!

Jobbat idag, från 8 till tre och jag vill verkligen ha lunch, hela tiden...  Men det fick jag inte, det är såna smällar man får ta ibland. Tjänade 300 spänn i alla fall. Helt okej, nästan. Ska söka jobb i veckan, eller nästa. Hoppas på denna, mamma får köra runt mig lite då.

Efter det åkte jag och mamma in till stan. Jag fick jackan jag tjatat om så. Nu är jag överlycklig. Hittade även såna brallor, vet inte vad man ska kalla dom, såna som man har på hela kroppen, från tröja till byxor. Hajjaru? Öhm, blommiga på VILA för 200, mkt billigare än de på Nelly som till och med är slut.
Here's a pic.

Kommentarer
Postat av: L

haru gått o köpt dej ett par bajsbraller;)

2009-03-09 @ 23:37:01
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: emilia

det såg ut som en klänning först tkr ja, men dom/den(elelr va man nu ska säga? ) va najs ;)

2009-03-11 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0