happy birthday.

Kan man hoppas att bredbandet funkar som det ska nu? Fått en massa nya grejer till det. Man kan väl hoppas.

Idag efter skolan har jag druckit en massa mjölk ätit tre makaroner och slängde resten och poppat popcorn. Medan jag under tiden satt och jobbade, satte prislappar på massa hundra blompåsar. Roligt med träningsverk i armen imorn ju. Ska fortsätta med det imorn också, kanske ikväll med. Pengar är pengar. 
Imorn ska jag till Vallås också. Loiis har födelsedagskalas och eftersom att hela våran tjocka (smala) släkt inte får plats där så är kalaset hos min älskade morbror och moster.
Grattis till 6 okej år och 16 helt underbara år. (Jag är snart 16 ,eller om typ ett halvår, så resten kan ni ju räkna ut själva).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0