left by the oldies

Skolan idag var helt okej. På engelskan fick vi tillbaka våra prov. 97 av 100. LiiiiTE stolt. Jag och Sandra hade det, Josse också, kan man säga för hon fick bara ett halvt fel mer. INTE ILLA FLICKOR SMÅ, vi är duktiga. Nationellt prov i engelska imorn med. Vindruvor, ja tack.
   Men back to reality. På franskan var jag också duktig. :O <- på hög nivå. Men det är så det kan bli. Skrev en dialog till mig och agge, kollade alla orden i ordlistan men det funkar ju det också. Ett av målen är att man ska kunna ta hjälp av de hjälpmedel som man har tillgång till. 
   På elevens val fixade karro, josse, jag och becka musik arbetet så vi har rätt sekunder på både låt och film, (håller på med filmmusik)

Efter skolan var det träning, i snön! Kallt och skönt ju. Vi var hyfsat många ändå, fast nästan ingen var seriös och vissa var lika borta som sommarvärmen. Det var inte så sköjj. Tränade bara en timme så mamma vart inte där när vi sluta, inte heller sandra, erika eller tvillingarna kom hem så vi stannade där och kände oss övergivna när alla tränarna åkte ifrån oss. Jag byggde en liiiten en  snögubbe. HE'S ALIVE!! och han blev fin.
och oops för att jag råkade fälla emma.. inte meningen, nästan (A)

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0