Sug den Olle!

Bara för att ge igen på Olle så ska jag och Dejan starta en städfirma där vi med våra arkitektskills ritar upp just Ditt hus och ser till att Olle städar precis överallt för minus minimilön och jag och Dejan lever lyx i våra jättegigantiska hus med pool och bowlingbana i som vi har ritat själva. Olle kan ju bara leva med det! :O

Jag har kollat på Bolt idag efter skolan för att jag fick låna den av Pierre och eftersom vi har en musik läxa där vi skulle kolla på en film och skriva om filmmusiken slog jag två flugor i en smäll.
-Jag äter faror till frukost!
-Är du hungrig då?
-UTSVLUTEN!
Och så har jag gjort svenskan. Skulle egentligen till doktorn med, med mina sepefötter som svullnar bara så där och gör satan ont. Men jag vägrade. Sen lagade jag Agges kläder. ^^ och nu typ håller jag på lite med Pierres tatoo, går hyfsat. Blir ganska bra, tycker jag och Helia. Pierres åsikt är en annan femma. :D

Nu ska jag typ gå och vila min ajjiga kropp som är helt spänd och gör ont i axlarna.
 xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0